Din secretele unui brand de succes in domeniul de incaltaminte si marochinarie: ANNA CORI

V-ati gandit vreodata cum se poate defini succesul in domeniul incaltamintei si marochinariei? Ei bine, cu siguranta atunci cand reusesti sa incalti o persoana cu pantofii ce poarta amprenta definitorie a brandului tau, iar clientul revine in magazin cu zambetul pe buze pentru o noua achizitie, atunci, in mod cert, te poti considera de succes pe aceasta piata destul de greu de satisfacut.

 

Cand vine vorba despre incaltamintea dedicata femeilor sau barbatilor, un brand care se bucura cu adevarat de succes stie sa faca diferenta intre gusturile pretentioaselor urmase ale Evei, si cele ale reprezentantilor lui Adam, oferindu-le clientilor un raport perfect intre calitate si pret.

 

ANNA CORI este brandul care se remarca prin atentia la detalii acordata fiecarui pantof creat si produs de fabrica DENIS. Nu este o noutate in randul iubitorilor de pantofi ca la ANNA CORI se dicteaza tendintele in fiecare sezon, departamentul de creatie lucrand cu atentie la acest capitol, astfel incat fiecare model sa intreaca cu mult limitele vizuale, dar si cele calitative.

 

 

 

Care sunt principalele motive prin care ANNA CORI si-a dobandit succesul?

A crea pantofi inseamna a croi povesti de viata reale, prin care trec oamenii in fiecare zi: este vorba despre o prima intalnire, despre ziua nuntii, aniversarea parintilor sau ziua in care v-ati scos pentru prima data bebelusul la plimbare. Este vorba despre emotii, sentimente si amintiri, toate acestea fiind captate intr-o singura pereche de incaltaminte, care v-a fost alaturi in cele mai importante momente din viata.

 

 

 

La ANNA CORI, reteta succesului se defineste prin imbinarea pielii de calitate premium cu dedicatia, experienta, dar mai presus de orice: cu pasiunea! Au durat ani pana cand acest brand de top din domeniul incaltamintei si marochinariei sa poata gasi acea formula inedita, care sa reuseasca sa satisfaca cerintele exigente ale pietii actuale. Este o piata competitiva,  in care doar cei mai buni se afirma si continua sa progreseze, iar fabrica DENIS, proprietarul brandului ANNA CORI, reuseste de 27 de ani sa se mentina in topul producatorilor de succes.

 

In cazul in care va intrebati cum se creeaza si se aplica reteta excelentei, de care se bucura clientii ANNA CORI, trebuie mentionate urmatoarele aspecte:

  1.       Instruirea minutioasa a personalului: o fabrica cu peste 500 de angajati, asa cum este DENIS, proprietarul brandului ANNA CORI, presupune performanta, dar, inainte de toate, se defineste prin dorinta de a satisface cerintele clientilor. Cu cat sunt mai  dibace mainile care lucreaza pentru a crea pantofii perfecti pentru orice ocazie, cu atat drumul spre succes este mai scurt.

 

 

 

2.      Investirea permanenta in dezvoltare, calitate si performanta: pentru ca un pantof trebuie sa iti ofere nu numai confort in orice situatie, dar si incredere in sine, calitatea premium a pielii din care sunt confectionate piesele de incaltaminte la ANNA CORI este  ireprosabila. De asemenea, acest brand pune accent pe statutul pe care pantofii realizati sub numele sau il ofera fiecarei persoane care ii poarta. 

 

 

 

 

 

   3.   Diversitate: desi brandul de succes ANNA CORI  se diferentiaza intru totul de competitori prin modelele create, fiecare client ce paseste in magazinele sale, atat in cele fizice, cat si in cel virtual, va putea sa aleaga dintr-o gama variata de modele, culori si alte detalii relevante, astfel incat sa isi gaseasa geanta, pantofii si accesoriile potrivite propriului stil.

 

 

https://www.annacori.com/ro/pantofi-sport-aurii-4268-piele-laminata

https://www.annacori.com/ro/pantofi-casual-albi-4273-piele-naturala

https://www.annacori.com/ro/sandale-dama-nuderame-4292-piele-intoarsa

https://www.annacori.com/ro/pantofi-dama-nude-4259-piele-lacuita       

 

 

4.      Experienta: in mod definitoriu, experienta unui brand de incaltaminte si marochinarie poate fi usor valorificabila prin maiestria cu care fiecare pereche de pantofi este creata. De asemenea, perfectionarea vine in timp, la fel si rezultatele, iar acesta este unul dintre cele mai importante motive pentru care ANNA CORI exceleaza in permanenta.

 

 

 

 

5.      Pasiune: cum ar putea o pereche de pantofi sa mangaie piciorul care ii poarta, daca nu ar fi fost creati cu pasiunea si cu dorinta de a scoate pe piata un produs care sa surprinda orice persoana iubitoare de pantofi? Ei bine, dupa cum se observa in povestea detaliata a brandului, pasiunea este una dintre acele calitati care au stat la baza succesului de care produsele inscriptionate ANNA CORI se bucura in prezent.

Asadar, atunci cand vine vorba despre a excela in domeniul incaltamintei si marochinariei, in mod definitoriu ANNA CORI  este un brand care are  multe de spus.

 

 

Lăsați un comentariu