Garanție și Politică de retur

Din momentul în care ai primit produsul, beneficiezi de o garanție în termen de 30 de zile. Astfel, poți fi sigur că ai primit un produs nou și calitativ.

Garanția este valabilă în cazul în care vei respecta următoarele reguli de îngrijire a încălțămintei:

Păstrează încălțămintea în locuri ferite de umiditate și raze solare.

Minimalizează contactul încălțămintei cu apa, praful și noroiul.

Încălţămintea trebuie curăţată după fiecare purtare. Încălţămintea se curăţă doar cu produse de întreţinere specifice tipului de material din care este confecţionată. Nu folosi detergenți şi înălbitori pentru a curăța încălțămintea.

Nu spăla încălțămintea în mașina de spălat.

Pentru buna întreţinere a pielii produsului, foloseşte crema pentru încălţăminte.

Pentru a preveni ruperea cusăturii la călcâi, utilizează lingura specială.

Usucă încălțămintea doar pe cale naturală. Nu utiliza aparate de uscat sau caloriferul! 

Nerespectarea instrucţiunilor de îngrijire conduc la anularea garanţiei.

Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie sa fie prezentat în ambalajul original și însoțit de bonul fiscal.

Garanţiaeste valabilă în cazul în care sunt depistate deficienţe ale produselor comercializate (vicii ascunse), despre care consumatorul nu a fost informat şi acestea nu-i sunt imputabile. 

În ce condiţii poţi cere restituirea produsului necorespunzător?

Produsul are un defect care a apărut în perioada de exploatare.

Nu a apărut din vina consumatorului.

Este de la producere.

Nu a fost cunoscut de consumator la momentul cumpărării. 

Care sunt situaţiile ce nu se supun condiţiilor de garanţie:

Deteriorările produse de către client (ex. zgârieturi, pete, etc.) în urma utilizării necorespunzătoare, nu sunt acoperite de garanţie.

Uzura datorată mersului specific (piciorul calcă pe o parte), uzuri cauzate de forma de picior cu excrescenţe, care a deformat pielea încălţămintei.

Nu se acorda garanţie la flecuri, rularea fermoarelor (la procurare era funcţional – forţarea prin exploatare nu poate fi dovedită).

Accesoriile delicate aplicate pe încălţăminte, precum strasuri, cristele, capse şi ţinte metalice, care sunt sensibile la impact (pietrele pot cădea ca urmare a loviturilor, împiedicării, mersului necorespunzător, etc.).

Deteriorarea încălţămintei cauzată de conducerea autoturismului nu este considerată defect de fabricaţie.

 

Î.I.”MARIN-ADI” nu este răspunzătoare pentru disconfortul provenit în urma procurării încălţămintei de mărime, model sau calapod nepotrivit.

      2. Î.I.”MARIN-ADI” (ANNA CORI.MD) este în drept să refuze satisfacerea pretenţiilor consumatorului în cazul în care va prezenta dovezi (în baza expertizei), în termen de 14 zile calendaristice de la data depunerii reclamaţiei, că deficienţele produselor au apărut ca urmare a nerespectării de către consumator a instrucţiunilor de utilizare.                    3. În cazul în care este necesară expertiza produsului reclamat, Î.I.”MARIN-ADI” o va efectua din contul său, la instituţiile abilitate şi licenţiate pentru activitatea de efectuare a expertizei mărfurilor. Consumatorul este în drept să participe la expertiză personal sau prin reprezentanţii săi.

În cazul unei situații de garanție ne poți apela la numărul de telefon +373 79 46 46 45 sau să ne scrii un mesaj la adresa [email protected].

Politica de retur

Pentru a returna sau a schimba un produs, aveti la dispozitie 14 zile de la data livrării (Conform legii Nr. 105, din 13.03.2003 privind protecţia consumatorilor).

Condițiile pentru returnarea produsului:

Produsul trebuie să fie nou, ceea ce presupune:

să nu fie purtat.

să nu conţină defecte şi lovituri mecanice.

să fie în ambalaj original.

starea produsului să permită o nouă comercializare.

Este obligatorie prezenţa facturii însoțită de certificatul de garanție.

 

Dacă doriți schimbarea mărimii/culorii produsului comandat, sau înlocuirea produsului cu un alt produs, trimiteți produsul/produsele pe care doriți să le schimbați prin curier, la adresa de returnare, împreună cu documentele specificate mai sus, după ce în prealabil ați notificat acest lucru pe mail. Returnarea produsului solicitat la schimb, se face prin curier la adresa specificată în formularul de retur.

 

 

Costurile de transport aferente trimiterii returului(schimbului) de către dvs la noi, cât și trimiterii produsului trimis de noi ca schimb către dvs este suportat de către dvs.

În cazul în care va exista o diferență de preț între produse, se va achita diferența.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data aprobarea returului, prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.

Returul se poate face doar prin CURIER și coturile de transport este suportat de către dvs. În cazul în care nu sunt respectate condițiile de retur, nu vom accepta înlocuirea/schimbarea produsului cu un alt produs și nici restituirea banilor.

                În cazul în care nu respectați condițiile de retur, precizate și în Termeni și Condiții, nu vom accepta returul dumneavoastră.